- rok produkcji: 2000 - silnik 2157cm3 VTEC VTI, symbol H22A8 - 200KM - skrzynia manualna 5-cio biegowa M2B4 (ze szperą) - kolor: srebrny metalik - trzydrzwiowe coupe - przebieg: 93.000km |
- 2x AIRBAG - klimatyzacja manualna - wspomaganie kierownicy - el. sterowane szyby - el. sterowane lusterka - centralny zamek z pilotem - podgrzewane fotele - kierownica obszyta skórą (fabrycznie) - 2 przeciwmgielne w tylnym zderzaku - tempomat - halogeny JDM w przednim zderzaku - tapicerka półskóra - w kolorze ostro-czerwonym - felgi aluminiowe 16"" - SERWISOWANA (patrz na dole!) |
HONDA PRELUDE 2.2 VTEC VTI Ten samochód jest jak NOWY samochód. Przy takim przebiegu i końcowym roczniku produkcji tej serii to raczej unikat w skali kraju. Silnik po prostu jak marzenie! Kultura pracy rewelacja, no ale to ma dopiero 93 tys!!! silnik 2.2 VTEC H22A8 - moc 200KM, H22A8 ma dolot z TypeS oraz fabrycznie czerwoną pokrywę zaworów skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa z LSD (szpera) kolor: srebrny metalik - karoseria idealna, bez rys/wgniotek itd! alufelgi: 16" seryjne JDM (polerowane) - nowe opony! halogeny przednie JDM (super rarytas) wnętrze: czerwona półskóra z wersji JDM (fotele, boczki, wykładzina i podsufitka w kolorze ciemnoczerwonym - wygląda niesamowicie!) posiada podajnik pasa z wersji JDM (przystosowany do fotela kierowcy!) wady? brak? Nie ma takiej drugiej w kraju.... Historia serwisowa (na wszystko faktura VAT): 2009.08, przebieg 92.000km: - wymiana rozrzπdu kompletnego (pasek i rolki) - wymiana sprzęgła kompletnego (oryginał HONDA) - nowe tarcze i klocki hamulcowe - wymiana skrzyni biegów na model ze szperą (symbol M2B4) - wymiana oleju (castrol edge sport 10W60) i wszystkich filtrów ------------------------------------------------------ MCAR - zadbane używane! www.mcar.pl BIELSKO-BIAŁA, tel. 501 87 34 56 ------------------------------------------------------ Pojazd zarejestrowany w kraju, wystawiamy fakturę VAT-marża, kupujący nie płaci opłaty skarbowej, możliwy kredyt. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |